loading...
بررسی تخصصی پاوربانک انکر
anker بازدید : 32 شنبه 27 مهر 1398 نظرات (0)

بهترین پاور بانک 2019: شارژرهای برتر قابل حمل برای حفظ و کارکرد تلفن هوشمند شما
 سبک ، سریع و ظرفیت بالا ، ما یک بانک قدرت مناسب برای شما دریافت کرده ایم

چه شما آنها را به عنوان پاوربانک یا شارژرهای قابل حمل بنامید ، این زیبایی های کوچک ضروری برای زندگی مدرن است. در حالی که اکثر تلفن ها دارای باتری تمام روز هستند ، برخی هنوز هم می توانند از بعضی کمک ها استفاده کنند ، و اگر در خانه نیستید ، چه کاری انجام می دهید؟ بازی کردن Fortnite یا شکار Pokémon باعث می شود تلفن شما سریعتر تخلیه شود ، در صورت نیاز به شما کوتاه تر می شود ، در حالی که تبلت ها ، دوربین های دیجیتالی ، کنسول های دستی و بلندگوهای بلوتوث همه می توانند با استفاده از بالا به بالا انجام دهند ، به خصوص اگر قصد دارید در یک آخر هفته طولانی کار کنید. دور. و ، همانطور که هرکسی که سعی در مقابله با ادیسه سوپر ماریو در یک قطار با مسافت طولانی داشته باشد ، به شما خواهد گفت ، یک پاوربانک یک شرکت ایده آل برای نینتندو سوئیچ است.

بنابراین ، هر خانه و هر کیسه باید دارای پاوربانک باشد ، اما کدام یک را باید خریداری کنید؟ انتخاب به طرز حیرت انگیزی مشکل است. آنها در طیف وسیعی از اشکال ، ظرفیت ها و اندازه های مختلف عجیب و غریب قرار می گیرند ، با قابلیت های مختلف شارژ سریع متناسب با دستگاه های مختلف. خوشبختانه ، ما در اینجا با تمام اطلاعاتی که شما برای تصمیم گیری صحیح نیاز دارید ، در اینجا حضور نداریم ، و به بهترین خریدهای ما اشاره نمی کنیم.
نحوه خرید بهترین پاور بانک یا شارژر برای شما
چه پاوربانکی را باید خریداری کنم؟

در اصل ، شما در حال تلاش برای متعادل کردن چهار عامل هستید: اندازه ، سرعت ، ظرفیت و قیمت. قوانین به اندازه کافی ساده هستند: هرچه هزینه کمتری داشته باشید ، ظرفیت پائین تر و پولی که شارژ شود ، کندتر خواهد بود.
بانکهای قدرت ارزان

ارزان ترین و کوچکترین پاور بانک ها ظرفیتی در جایی بین 2،000mAh و 5،000mAh دارند و بین 75٪ افزایش و دو هزینه شارژر متوسط ​​گوشی شما (پاوربانک ها هرگز 100٪ راندمان نمی دهند) ، بنابراین ممکن است یک شارژر قابل حمل 5000 میلی آمپری باشد. برای هزینه 4000 میلی آمپر ساعت خوب باشید). یکی از اینها بیش از 15 پوند برای شما هزینه ای ندارد.
بانکهای قدرت متوسط

از نظر اندازه و وزن کمی به یکی از مدلهای جدید باریک ، با ظرفیت متوسط ​​بالا بروید و می توانید از ظرفیتی 10،000 میلی آمپر ساعتی انتظار داشته باشید - به اندازه کافی برای شارژ یک گلکسی S10 سامسونگ تقریباً سه برابر یا دو دستگاه را از طریق دو پورت شارژ کنید و هنوز هم دارید هزینه کمی باقی مانده است یکی از این موارد باید شما را در منطقه 15 تا 25 پوند برگرداند.
بانکهای قدرت گرانقیمت

بزرگترین (و سنگین ترین) پاوربانک به شما 20،000 میلی آمپر ساعت یا بیشتر ظرفیت می دهد ، که برای پوشاندن تلفن های هوشمند یک خانواده کوچک در طول یک آخر هفته و یا شارژ مجدد نینتندو سه بار کافی است. با این حال ، این کیف شما را کم خواهد کرد و دو برابر یک پاور بانک کوچکتر برای شما هزینه خواهد کرد - 25 تا 35 پوند فکر کنید. شما ممکن است بخواهید که همه روز و هر روز یکبار چمدان نکنید.
چه چیز دیگری را باید جستجو کنم؟

پورت ها: هرقدر که پورت ها پیش بروند ، بیشتر دستگاه ها یک درگاه میکرو USB برای شارژ کردن پاوربانک دارند ، به علاوه یک یا چند درگاه USB Type-A برای شارژ هر دستگاه متصل. با این حال ، بسیاری از مدل ها اکنون پورت USB Type-C را ورزش می کنند ، غالباً برای دریافت شارژ در پاور بانک و ارسال آن به دستگاه مورد نظر برای شارژ.

اکنون همه چیز مشکل می شود. هرچه خروجی پورت های USB شما بالاتر باشد ، دستگاه متصل سریعتر خواهد شد ، با یک نتیجه گیری: دستگاه باید بتواند با آن سطح شارژ قدرت را بگیرد و کار کند. درگاه اصلی USB 2 شما برای خروجی 5V / 500mA طراحی شده است ، در حالیکه یک درگاه USB 3.1 5V / 900mA تولید می کند.

با این حال ، دستگاه هایی با کانکتور USB Type-A که از استاندارد USB BC 1.2 پشتیبانی می کنند ، به سمت 5V / 1.5A فشار می آورند ، که باید تقریباً با هر دستگاهی که طی چند سال گذشته آزاد شده است ، کار کنند. در همین حال ، اتصالات USB-C می توانند حتی فراتر بروند - تا 5V / 3A.

 

 
۱۹۵۷/۵۰۰۰

شارژ سریع: تولید کنندگان تراشه و تولید کنندگان تلفن های هوشمند طیف وسیعی از استانداردهای مختلف شارژ سریع را پشتیبانی می کنند که فراتر از استانداردهای عادی USB است. برخی از این موارد تقریباً بی معنی هستند و به سادگی بیان می کنند که دستگاه اگر به خروجی ولتاژ / آمپر با فشار بالاتر از 5 ولت / 2A یا بالاتر وصل شود ، سریعتر شارژ می شود. با این وجود سایر استانداردها ترفندهای هوشمندانه ای دارند که ولتاژهای مختلف در مراحل مختلف شارژ باتری اعمال می شود و ممکن است به رابط های خاص و تراشه های گوشی هوشمند نیاز داشته باشد.
مشاهده کنید
بهترین بلندگو بلوتوث 2019: بلندگوهای بلوتوث قابل حمل ، داخلی ، ضد آب و بودجه
بهترین هدفون بلوتوث 2019: هدفون بی سیم فوق العاده داخلی ، گوش و گوش فوق العاده برای خرید در انگلستان

شارژ سریع Qualcomm احتمالاً بسیار گسترده است ، با انواع مختلفی از Quick Charge 1 (5V / 2A) گرفته تا Quick Charge 2 (5-12V / 2A) تا Quick Charge 3 (3.6-20V / 2.5-4.6A) و موارد نادر در حال حاضر. شارژ سریع 4.0+ (3.6V-20V / 2.5-4.6A). از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا بسیاری از استانداردهای دیگر از Quick Charge 2 به عنوان یک الگوی استفاده می کنند. به عنوان مثال ، موتورولا TurboPower ، در واقع نوعی از Quick Charge 2 است.

در همین حال ، سامسونگ نیز استانداردهای شارژ خود را دارد ، مانند MediaTek ، Huawei و OnePlus. امید بزرگ این است که استاندارد USB-PD باز ، مبتنی بر USB Type-C با 14.5V / 2A ، در نهایت ممکن است به یک استاندارد ساده و معمول تبدیل شود. این قبلاً در بسیاری از لپ تاپ های رده بالا به علاوه تمام آیفون های آیفون 8 به بعد و تلفن های پیکسل Google استفاده شده است.
آیا ارزش استاندارد اضافی برای شارژ سریع هزینه دارد؟

تا یک نقطه. اگر یک پاور بانک دارای خروجی بالایی باشد (مثلاً 4.8A) و با یک شارژر با کارآمد (2A) کار می کند ، به هر حال دستگاه های شما را شارژ می کند و به سرعت خود را دوباره شارژ می کند. اما اگر به عنوان مثال شارژر Quick Charge 3 و دستگاه های دیگری دارید که با Quick Charge 3 کار می کنند ، منطقی است که یک پاور بانک Quick Charge 3 داشته باشید - می توانید سریعتر آن را شارژ کنید و سپس از آن انرژی استفاده کنید تا تلفن هوشمند خود را با سرعت شارژ کنید. .

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 844
  • بازدید کلی : 4,084