loading...
بررسی تخصصی پاوربانک انکر
anker بازدید : 132 شنبه 27 مهر 1398 نظرات (0)

بررسی شارژر قابل حمل INIU 10000mAh

INIU Technology در خط تولید 2019 خود ، پاوربانک قابل حمل BI-B1 10000mAh را برای ما به ارمغان می آورد ، انتخابی مطمئن با پیچ و تاب نوآورانه. در ادامه بخوانید تا در مورد ویژگی ها و ویژگی های منحصر به فرد آن بیشتر بدانید.
ظرفیت و سرعت شارژ

INIU BI-B1 دارای دو خروجی USB با حداکثر توان مصرفی 2.4A در هر ، که امکان شارژ دستگاه های شما را تا 1.4 برابر سریعتر از شارژر کارخانه آنها فراهم می کند. حتی اگر از پروتکل های Quick Charge یا Power Delivery پشتیبانی نمی کند ، فقط یک ساعت و 36 دقیقه برای آیفون X یا 1 ساعت و 10 دقیقه برای سامسونگ S9 خجالتی است ، که هر دو شما می توانید همزمان با آن شارژ کنید. بدون افزایش قابل توجه در زمان شارژ. علاوه بر این ، از یک صفحه نمایش راحت و تزئینی بهره می برد که امکان دیدن شارژ باقیمانده را در یک نگاه امکان پذیر می کند.

درمورد ورودی برق ، می توانید بسته به توان شارژر خود ، از شارژر تلفن خود با کابل Micro USB شامل استفاده کنید تا بسته به توان شارژر آن ، از خالی تا به طور کامل در حدود 5-8 ساعت شارژ شود. یکی از ویژگی های جالب دستگاه این است که با فشار دادن دکمه پاور ، خروجی آن کنترل نمی شود ، بلکه در عوض با کشیدن نیرو از درگاه های USB کنترل می شود. در صورت وجود مصرف برق بیشتر از 45 میلی آمپر در هر درگاه USB ، پاوربانک دو بار در دقیقه بررسی می شود و بسته به آن انرژی را تأمین می کند.

اگرچه INUI BI-B1 بین شارژر و تلفن شما قابل اتصال به رنگ قهوه ای است ، اما امکان گذرگاه فعلی را فراهم نمی کند ، یعنی جریان فعلی که در حال شارژ کردن تلفن شماست ، مستقیماً از سوکت دیواری بلکه از باتری وارد نمی شود. . اگرچه ممکن است این یک چیز بد به نظر برسد ، اگر در منطقه ای زندگی کنید که منبع برق به خصوص قابل اعتماد نباشد یا خودتان را در آنجا مسافر کنید که ممکن است واقعیت داشته باشد ، به خارج از کشور سفر می کنید.

دستگاه شما توسط مدار شارژ پیشرفته محافظت می شود و عمر مفید آن (و باتری آن) طولانی می شود. سرانجام ، برای صاحبان جدید نسبت به این نوع دستگاه ها احتیاط وجود دارد: در حالی که برای تلفن ها ، خوانندگان الکترونیکی ، تبلت ها یا حتی رایانه های کوچکتر نوت بوک USB-C کافی است ، آمپراژ ارائه شده توسط پاوربانک ممکن است برای دستگاه های USB بیش از حد باشد. باتری های بسیار کوچک مانند سمعک ، ساعت هوشمند یا هدست بلوتوث.
نگاه کنید و احساس کنید

INIU BI-B1 دارای ساختاری پلاستیکی محکم و در عین حال سبک وزن و بیرونی لاستیکی مات سیاه و سفید ، مقاوم در برابر خراش و جوش است. صفحه نمایش آبی شارژ LED به شکل چاپ پنجه سگ ، در قسمت جلوی واحد نزدیک ورودی و خروجی USB قرار دارد. این صفحه نمایش جدید با روشن کردن انگشتان پا بیشتر از چاپگرهای پنجه ، شارژ فعلی را نشان می دهد و آن را تبدیل به یک بخش مکالمه عالی برای زمانی که در اطراف آشنایان خود با فناوری گرا هستید قرار دارید.

سرانجام ، ساخت دکمه چراغ قوه با ریزگردهای طولانی تلفنهای هوشمند مدرن سازگار است ، با یک عمل تمیز و فقط مقاومت کافی برای جلوگیری از به طور تصادفی آن. به عنوان یک جایزه خوب ، موردی که اغلب مورد توجه تولید کنندگان قرار نمی گیرد ، INUI BI-B1 دارای یک کیسه محافظ نایلونی است که در محافظت از پاوربانک در حالی که در محاصره های مشغول متوسط ​​کیف پول یا کوله پشتی قرار دارد ، کار مناسبی انجام می دهد.
قابلیت حمل

INIU Technologies از روند صنعت برای کاهش اندازه و وزن باتری ها و پاوربانک ها غافل نشده است ، بنابراین BI-B1 به راحتی در رده وزنی نیمه سبک در 7.4 اونس قرار می گیرد. ضریب شکل 5.5 2. 2.8 اینچی آن را به راحتی قابل حمل می کند و ضخامت 0.5 اینچی آن بدان معنی است که حتی در هنگام استفاده می توانید به راحتی آن را به جیب خود بکشید. این سیستم همچنین شامل یک مشعل داخلی داخلی است که می توانید با فشار دادن دوبار دکمه مربوطه به صورت متوالی و یک چراغ مطالعه USB LED که در یکی از درگاه های USB قرار دارد روشن شود. مصرف کم آن به این معنی است که می توانید از زمان روشنایی 12 ساعت به سمت بالا انتظار داشته باشید.

از آنجا که باتری Li-Po در 37Wh امتیاز دارد ، بسیار پایین تر از حد مجاز 100Wh برای باتری های لیتیوم یونی در حمل و نقل تجاری ، پاوربانک مجاز است تا زمانی که شما آن را در حمل خود داشته باشید ، می تواند از طریق هر پرواز انجام شود. کیف ، یعنی این شرکت اظهار داشت که کابل USB 2.0 تا Micro USB که دارای پاوربانک هستند فقط 30 سانتی متر (1 فوت) طول دارد زیرا افراد آن را قابل حمل تر می دانند ، گرچه اگر شما کابل طولانی تری می خواهید ، ایده خوبی است برای تماس با ما با آنها از طریق پست الکترونیکی تجاری خود از جمله شماره سفارش شما ، پس از آن باید طی 24 ساعت پاسخ دهند. اگر در منطقه ای زندگی می کنید که قطع برق به دلیل شرایط اضطراری مکرر است و یا اگر همیشه آماده می شوید ، INIU BI-B1 می تواند حدود دو ماه شارژ کامل را حفظ کند ، پس از آن شروع به از بین رفتن می کند ، بنابراین این امر را ادامه دهید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 826
  • بازدید کلی : 4,066