loading...
بررسی تخصصی پاوربانک انکر
anker بازدید : 32 شنبه 27 مهر 1398 نظرات (0)
 

نقد و بررسی Anker PowerCore Speed ​​20000 QC
Anker یکی از کارشناسان برجسته در زمینه شارژ فناوری است و پاور بانک ها و شارژرهای آنها از بهترین بازارها هستند. در حالی که این یک وسیله ساده است ، پاوربانک بسیار بیشتر از یک باتری برای شارژ تلفن همراه شما است. در پشت آن حاوی الکترونیک پیچیده و مدار برای اطمینان از اینکه پاور بانک شارژ خود را نگه می دارد ، برای تمام انواع مختلف دستگاه های موجود ، مقدار کافی وات را تأمین می کند ، و پس از چند اتهام از بین نمی رود. ما فرصتی برای بررسی بانک مرکزی قدرت Anker PowerCore Speed ​​20000 QC داشتیم. بگذارید ببینیم چگونه این کار را انجام می دهد.
مشخصات فنی

در اینجا نگاهی گذرا به مشخصات آن می بینیم:
ورودی سریع شارژ 3.0: 5-7 ولت؟ 2A 7-9V؟ 2A 9-12V؟ 1.5A
خروجی سریع شارژ 3.0: 5-8V؟ 3A / 8-10V؟ 2.4A / 10-12V؟ 2A
خروجی استاندارد: 5 ولت؟ 2A
وزن: 369 گرم / 13oz
اندازه: 166 x 62 x 22 mm / 6.5 x 2.4 x 0.9in
ظرفیت: 20100mAh / 72.36Wh
    پاوربانک PowerCore Speed ​​20000
    کابل میکرو USB
    کیف مسافرتی
    راهنمای خوش آمدید

همه موارد بسیار استاندارد هستند اما کیسه مسافرتی دارای کوسن خوبی است که در صورت رها کردن آن از صدمه محافظت می کند.

با ظرفیت بالای 20100mAh ، وزن 369 گرم در مقایسه با سایر پاور بانک ها با همان ظرفیت متوسط ​​است. تحمل بدن / جیب خود برای شما بسیار سبک نیست ، و وزن سنگین آن نیز سنگین نیست. با وجود وزن ، فرم باریک و طولانی آن باعث می شود حتی اگر کف دست کوچک داشته باشید ، نگه داشتن آن را آسان می کنید.

در پاور بانک دو درگاه شارژ وجود دارد که به شما امکان می دهد دو دستگاه را همزمان شارژ کنید. درگاه در وسط (با نماد شارژ سریع) به فناوری Qualcomm Quick Charge 3 مجهز شده است که می تواند به سرعت در مدت زمان کوتاه گوشی شما را شارژ کند. پورت در سمت چپ مجهز به فناوری IQ مخصوص Anker است که می تواند وسیله ای را که شارژ می کنید شناسایی کند و شارژ بهینه را تحویل دهد (البته هیچ هزینه ای سریع). پورت ورودی در سمت راست برای شارژ کردن پاوربانک است و همچنان شما را به استفاده از یک کابل میکرو USB نیاز دارد.
در قسمت طولانی تر آن ، دکمه ای وجود دارد که می توانید برای بررسی میزان قدرت پاور بانک کلیک کنید. و مطمئناً ، چراغ نشانگر در بالا چشمک خواهد زد تا میزان قدرت باقی مانده را نشان دهد. هر نور معادل 25٪ قدرت است. تصویر زیر نشان می دهد که 75٪ سطح انرژی در پاور بانک وجود دارد.
نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که وقتی تنها یک چشمک زدن وجود دارد ، می تواند به معنای شارژ باقیمانده به اندازه حداقل 2 یا 25 درصد باشد. اگر هزینه باقیمانده برای ماندگاری کل روز کافی باشد ، مجبور خواهید بود تا حدس بزنید. اگر اینگونه نباشد ، باید در سفر سفر خود وزن مخصوص کاغذ را به همراه داشته باشید.
کارایی

پاوربانک با 50٪ شارژ از جعبه خارج شد و من هنوز موفق شدم تلفن خود را دو بار (از 30٪ تا 100٪) شارژ کنم قبل از اینکه مفقود شود.

شارژ مجدد پاوربانک تقریباً نه ساعت طول می کشد (بله ، این مدت زمان بسیار طولانی است) ، اما من قبل از نیاز به شارژ مجدد ، شش بار تلفن خود را شارژ کردم.

برای OnePlus 5T من ، نود دقیقه طول کشید تا از 30٪ به 100٪ برسد. سریعتر از استفاده از یک شارژر معمولی (حدود پانزده تا سی دقیقه سریعتر) برای شارژ تلفن من بود.

تنها چیزی که من در مورد این پاوربانک دوست دارم این است که داغ نمی شود. من برای شارژ کردن هدفون و تلفن از آن استفاده کردم و طبق معمول هنوز خنک مانده است.
آیا می توانم این پاوربانک را در پرواز بیاورم؟

با داشتن توان مصرفی 72/36 وات ، که کمتر از محدودیت 100Wh بیشتر پروازها است ، می توانید این پاور بانک را در چمدان های حمل خود همراه کنید. اگرچه نمی توانید آن را در چمدان های بازرسی شده بگذارید.
طرفداران

    درگاه Quick Charge می تواند دستگاه شما را سریعتر شارژ کند
    ظرفیت بالای آن به شما امکان می دهد قبل از نیاز به شارژ مجدد ، چندین دستگاه (یا چندین بار) را شارژ کنید
    فرم بلند و باریک آن باعث شده است تا بتوانید دست و چمدان خود را در کیف خود راحت کنید

منفی

    درگاه USB-C وجود ندارد ، اگرچه می توانید از آداپتور / کابل USB-C برای شارژ تلفن USB-C خود استفاده کنید
    زمان شارژ طولانی است

نتیجه

PowerCore Speed ​​20000 QC Anker یک پاوربانک سنگین وزن است که می توانید به آن نیاز داشته باشید تا در صورت نیاز به باتری اضافی تلفن خود را به سرعت شارژ کنید. اگر به دنبال پاوربانک هستید که می تواند چندین دستگاه را به سرعت و به طور همزمان شارژ کند و دستگاهی که نیازی به شارژ مکرر ندارد ، PowerCore Speed ​​20000 را به شدت توصیه می کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 65
  • بازدید سال : 830
  • بازدید کلی : 4,070