loading...
بررسی تخصصی پاوربانک انکر
anker بازدید : 134 دوشنبه 20 آبان 1398 نظرات (0)

پاوربانک Charmast 26،800mAh با 4 خروجی و 3 ورودی

تقریباً مانند SUV هایی که بزرگتر هستند ، بانکهای دارای توان بالا نیز بیشتر از شارژرهای قابل حمل کوچکتر که ظرفیت توان کمتری دارند استفاده می شوند. دلیل این امر بسیار ساده است و این امر می تواند به این دلیل باشد که آنها قدرت بیشتری برای شارژ بسیاری از دستگاه ها برای چندین بار مصرف کامل از برق دارند و همچنین دارای پورت های بیشتری هستند و از فناوری شارژ سریع استفاده می کنند. به طور کلی ، اندازه بزرگتر و وزن سنگین آن برای تبدیل معادل قدرت ، ارزش آن را پیدا می کنند.

 

 

گزارش این آگهی

 

در این بررسی ، ما قصد داریم به چند بانک قدرت بسیار پرقدرت نگاهی بیندازیم ، این شارژر قابل حمل Charmast 26،800mAh است ، که در واقع دارای تعداد زیادی درگاه و درگاه ورودی برای شارژ مجدد آن است. ببینیم ارزشش را دارد یا نه.

 

قدرت

ظرفیت توان:

البته ، این یک پاور بانک با ظرفیت بسیار بالا در آغاز کار با ظرفیت 26800 میلی آمپر ساعت است ، اما بگذارید ببینیم چقدر از آن واقعاً قادر به استفاده هستید. که البته ، حتی پس از تبدیل قدرت ، چیزهای زیادی باقی خواهد ماند.

 

3.7 26 26،800 = 99،160 / 5 = 19،832

 

 

گزارش این آگهی

 

به طور متوسط ​​، شما واقعاً قادر به استفاده از ظرفیت 20،000 میلی آمپر ساعت از این شارژر هستید ، ما می دانیم که این قابل ملاحظه ای پایین تر از آن است که پاور بانک شروع می کند ، اما هنوز از قدرت زیادی استفاده می شود.

 

برای شارژ تلفن های هوشمند ، بیشتر آن ها دارای ظرفیت باتری 3000 میلی آمپر ساعتی مانند گلکسی S9 ، آیفون X ، LG G7 ThinQ ، OnePlus 6 و حتی گلکسی نوت 9 با باتری بزرگتر 4000 میلی آمپری آن هستند ، همه قادر به شارژ کامل در حدود 5 هستند بار با این پاور بانک. گفته می شود ، فقط به یاد داشته باشید که تمام تخمین های مربوط به شارژ آن فقط در شارژ یک دستگاه است. شارژ چندین دستگاه با این پاوربانک ، تعداد شارژهای کامل توان را که می توانید دریافت کنید کاهش می دهد ، زیرا هر بار برق به چندین دستگاه ارسال می شود.

 

شارژ دستگاه های بزرگتر مانند تبلت و لپ تاپ با این پاور بانک همچنین می تواند منجر به چندین بار شارژ شود ، اما اگر ما در مورد هر یک از آنها باتری 7000 میلی آمپری ساعت صحبت می کنیم ، می توانید حدود دو شارژ کامل را برای آن دسته از دستگاه های بزرگتر انتظار داشته باشید. همچنین ، بله ، شما می توانید لپ تاپ ها را با این پاور بانک ها اما فقط برخی خاص شارژ کنید.

 

صحبت از شارژ شدن ، اجازه دهید ببینیم این پاوربانک چه چیزی را با پورت های خود ارائه می دهد.

 

شارژ خروجی:

 

 

در کل این پاوربانک Charmast چهار درگاه وجود دارد و نکته جالب توجه این است که از دو فناوری شارژ سریع استفاده می کند.

 

 

گزارش این آگهی

 

سه درگاه USB-A

بنابراین سه درگاه USB-A وجود دارد. دو مورد از آنها دارای سرعت شارژ استاندارد 5V / 2.4A هستند ، در حالی که یکی از آنها از Quick Charge 3.0 استفاده می کند ، بنابراین می توانید تلفن های هوشمند سازگار Quick Charge را با حداکثر سرعت شارژ خود شارژ کنید.

 

درگاه تحویل برق USB-C

 

 

درگاه USB-C در این پاوربانک در واقع از ویژگی Power Delivery بهره می برد ، اما تنها نکته منفی این است که 18W توان شارژ را تأمین می کند ، که اساساً پایه شارژ Power Delivery است که می توانید دریافت کنید. این شارژ PD برای گوشی های هوشمند سازگار با Power Delivery مناسب است ، همچنین می تواند یک USB-C MacBook را شارژ کند اما سرعت آن در حداکثر سرعت نیست. به طور کلی ، درگاه USB-C در این پاوربانک بهترین استفاده برای تلفن های هوشمند است اما هنوز هم شسته و رفته است که قادر به خروجی 18W است ، که بالاتر از درگاه USB 15-T استاندارد 15W است.

 

اگر می خواهید شارژرهای قابل حمل با قدرت بالا و قدرتمند تر تحویل بگیرید ، توصیه می کنیم به این شارژر قابل حمل Anker PowerCore + 26800 Power Delivery نگاهی بیندازید.

 

حداکثر خروجی:

نکته اصلی نزولی برای شارژ در این پاوربانک این است که از خروجی حداکثر 18W برخوردار است و این در اصل مقدار کامل قدرت یا درگاه Quick Charge یا درگاه USB-C PD قادر به خروجی است. بنابراین اگر چندین دستگاه را به طور همزمان شارژ می کنید ، هیچ یک از پورت ها قادر به کار در حد مطلوب خود نیستند.

 

شارژ ورودی:

برای شارژ مجدد می توانید از سه پورت استفاده کنید ، اما می توان از آنها فقط یک بار استفاده کرد.

 

از درگاه USB-C همچنین می توان به عنوان ورودی برای شارژ مجدد پاوربانک استفاده کرد ، سپس دو پورت ورودی دیگر پورت ورودی Micro-USB و Lightning هستند. هر دو درگاه USB-C و Micro-USB با Quick Charge سازگار هستند و به همین دلیل هنگام استفاده از شارژر دیواری Quick Charge با هر یک از آنها قادر به شارژ سریعتر پاوربانک هستید.

 

ورودی روشنایی با سرعت شارژ آن از 5V / 1.5A کمترین سرعت است.

 

به غیر از شارژ مجدد سرعت ، در واقع داشتن سه گزینه درگاه ورودی کاملاً خوب است زیرا این در واقع چیزی است که بانکهای قدرت کمی در بازار انجام می دهند. مخصوصاً ورودی لایتنینگ ، زیرا کاربران آیفون در واقع می توانند از همان کابل مورد استفاده برای شارژ مجدد تلفن خود استفاده کنند و این پاور بانک را نیز شارژ کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 80
  • بازدید سال : 845
  • بازدید کلی : 4,085