loading...
بررسی تخصصی پاوربانک انکر
anker بازدید : 32 شنبه 27 مهر 1398 نظرات (0)
Anker PowerCore 20100
بانک قدرت قابل حمل Anker PowerCore 20100 با یک نگاه

وقتی صحبت از انتخاب بهترین پاور بانک می شود ، هر مدل از سری Anker معمولاً در حال گفتگو است. ما در پاوربانک متخصص در اینجا یک پاوربانک گوشت گاو را دوست داریم و Anker PowerCore 20100 مطمئناً همه این موارد و موارد دیگر است. با توجه به ظرفیت بالا ، پورت های متعدد و قابلیت اطمینان با قیمت مناسب شناخته شده نیست ، تصادفی نیست که به یکی از پرفروش ترین مدل های بازار تبدیل شده است. با این حال ، ما می خواهیم به شما کمک کنیم بدانید که آیا این دستگاه صحیحی است که دستگاه های شما را ادامه دهد.
ظرفیت و سرعت شارژ

Anker PowerCore 20100 با دو خروجی USB فوق العاده سریع و یکی از بهترین اندازه ها برای نسبت قدرت در کلاس خود ، یک قطعه تجهیزات چشمگیر است.

ما فقط از نظر ظرفیت باتری و سرعت در مورد Anker PowerCore 20100 فقط چیزهای خوبی برای گفتن داریم. یکی از ویژگی هایی که بیشتر از همه دوست داشتیم این است که اجازه می دهد تا دستگاه دوگانه با سرعت باورنکردنی شارژ شود زیرا صادقانه بگویم ، چه کسی این روزها فقط یک دستگاه دارد؟ هر دو پورت USB قادر به ارسال 5V 2.4A به دستگاه های منتخب شما هستند ، برای کل بازده 4.8A.

با گفتن این مورد ، آن را آزمایش کردیم و فهمیدیم که قادر است آیفون 7 را تقریباً هفت بار شارژ کند ، گلکسی اس 6 اج 5 بار یا آیپد مینی 4 را دو بار. به اندازه کافی قدرتمند است که حتی مک بوک 12 new 12 جدید را شارژ کنید.

PowerCore MacBook 12 جدید را نیز شارژ می کند. این چیزی است که دوست داریم بیشتر از آن دیدن کنیم. همچنین با فناوری PowerIQ Anker و VoltageBoost همراه است. افرادی که با هیچکدام از این موارد آشنا نیستند می توانند مطمئن باشند که اینها علاوه بر مثبت هستند.

PowerIQ نام تجاری ، سیستم عامل و سخت افزار یک دستگاه را شناسایی می کند تا کارآمدترین شارژ ممکن را تحویل دهد. برعکس ، VoltageBoost ، مستقیماً بر جریان تأثیر می گذارد تا از طریق خروجی آن ، انرژی پایدار ارسال شود. قطعاً هر دو ویژگی عالی هستند؛ با این وجود ، عدم پشتیبانی QualComm Quickcharge ما را کمی ناامید می کند. با توجه به اینکه دستگاه های زیادی از این فناوری پشتیبانی می کنند ، از اینکه می توانیم Anker PowerCore 20100 سوار نشود ، شوکه هستیم.

مانند تمام بانکهای قدرت با این اندازه ، شارژ مجدد خود مدت زمان زیادی طول می کشد. کمی بیشتر از 10 ساعت با استفاده از یک شارژر 2A. در غیر این صورت ، آماده باشید تا حدوداً 20 ساعت صبر کنید تا Anker PowerCore 20100 شارژ کامل شود.
نگاه کن و احساس کن

این در مورد پاور بانک ها چیست که علی رغم داشتن ظرفیت بالا ، آنها هنوز به ویژگی های هیجان انگیز ختم نمی شوند؟ ما مانند ظاهر Anker PowerCore 20100 را دوست داریم ، با این وجود در آینده نزدیک به هیچ وجه برنده رقابت در طراحی طراحی برنده نخواهیم شد!

Anker طرحی طولانی تر و باریک تر را برای PowerCore 20100 انتخاب کرده اند. لبه ها به سبک معمولی Anker گرد شده اند و واحد در یک بافت مات به پایان رسیده است ، که برای جلوگیری از خراش های مزاحم و افزایش چسبندگی عالی است. با وجود این ، لکه ها و اثر انگشت ها ممکن است هر از گاهی به نظر می رسد ، علیرغم اینکه تبلیغ می شود تا از این موارد جلوگیری کند.

در قسمت جلوی پاوربانک در قسمت انتهایی 4 چراغ وجود دارد که به تعیین شارژ کمک می کند ، اما نمایش دقیقی از میزان قدرت واقعی باقی نمی ماند. هر دو خروجی USB و ورودی میکرو USB در حاشیه دور قرار دارند. بنابراین می توان گفت PowerCore 20100 طراحی ساده ، منطقی و هوشمندانه ای دارد.
دوام و ساخت و ساز

طبق معمول از ساخت این شارژر قابل حمل تحت تأثیر قرار گرفتیم. تا به حال این جمله را شنیده اید که "هرچه بزرگتر باشید ، سخت تر می شوید؟" خوب این در مورد پاور بانک ها نیز صادق است! خوشحالیم که بگوییم کیفیت ساخت Anker PowerCore 20100 بهترین مهندسی است که ما از Anker دیده ایم. محکم ، پایدار و محکم ، PowerCore کاملاً ساخته شده است و اجزای لمسی نیز به خوبی ساخته شده اند.

با این حال چند امتیاز در برابر وجود دارد. اگر قصد دارید دستگاه های زیر را با Anker PowerCore 20100 شارژ کنید ، دوباره فکر کنید:
… به جز iPod nano ، iPod Classic، HP TouchPad، Dell Venue 11 Pro، تبلت های ایسوس و برخی از دستگاه های GPS و بلوتوث.

جالب است که Anker حداقل در مورد مسائل سازگاری خود مقدم است ، اما ممکن است برای بعضی از افراد یک اسپینر در کارها باشد. همچنین یک پاور بانک است که همزمان با خود شارژ ، چندین دستگاه را شارژ نمی کند. این ویژگی ای است که برخی افراد از آن راحت می دانند ، اما حقیقت این است که می تواند به سلولهای داخلی پاوربانک شما آسیب برساند.

بسیاری از تولید کنندگان ادعا می کنند که از دستگاه های شما و خود پاوربانک محافظت می کنند ، اما یک مورد که می توانیم اطمینان داشته باشیم اینست که با سیستم ایمنی MultiProtect این کار را انجام می دهد.
قابلیت حمل

Anker دوباره با PowerCore 20100 می درخشد. اگرچه برخی از کاربران از سنگین بودن شکایت کرده اند ، اما در 12.5 اینچ یکی از کوچکترین شارژرهای قابل حمل 20000 میلی آمپر ساعتی است که ما دیده ایم. برای اینکه یک ایده واضح به شما بگوییم ، Anker PowerCore 20100 کوچکتر و سبکتر از Monster EasyCC Monster است.

با توجه به اندازه نسبتاً کم آن حمل و نقل در همه جا و بدون هیچ مشکلی آسان است. ممکن است کمی طولانی باشد اما قطعاً باریک است و می تواند به راحتی در دستان ، جیب یا کیف حمل شما قرار بگیرد. بنابراین اگر فضا در زندگی شما ممتاز است و به جای وسیع تر فکر نمی کنید طولانی تر باشید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 818
  • بازدید کلی : 4,058